dissabte, 6 de maig del 2017

També tenim rol, per suposat!


Doncs si, també hi haurà rol. Tant si sou experts, com si voleu provar-ho per primera vegada, teniu l'oportunitat de fer-ho al Festival LúdiCal el proper dissabte 13 de Maig a Calella.  Hi ha diverses opcions, però penseu que l'aforament a les partides és limitat. Si esteu interessats, sigueu puntuals i indiqueu al taulell de benvinguda la vostra voluntat de participar en una de les partides.

Matí. Dues partides. Inici a les 11:15

Partida Star Wars “ Antiguo Palacio”: Año 3281 Calendario Lothal Han pasado varios meses de la muerte del señor del crimen Jabba el Hutt y nadie ha reclamado aún su trono. Sus antiguos sirvientes están desaparecidos y todos sus bienes permanecen en su palacio actualmente clausurado. Es probable que en breve el gran consejo Hutt designe un sucesor y reclame su reino, pero nadie ha dicho que el reino sea próspero...

Partida "Star Trek":  La Demeter, una nave de exploración científica clase Constelación, ha emitido una señal de rescate. Considerando que se encontraba explorando una posible señal de radio inteligente en la Zona Neutral, la posibilidad de que haya problemas con el Imperio Romulano es inquietantemente próxima. La tripulación de la nave de la federación más próxima, la U.S.S. Pendragón, debe estar preparada para enfrentarse a lo inesperado...y puede que a lo imposible.

Tarda. Dues partides. Inici a les 16:30

Inspectres és un joc de rol creat per Jared Sorensen i es podria incloure en el grup de jocs indie. Els protagonistes formen part de la corporació Inspectres, encarregada de la neteja paranormal i extradimensional de les nostres ciutats. Busca el teu grup d'amics, sol·liciteu ser franquícia Inspectres a la vostra ciutat i comenceu a solucionar els problemes extradimensionals que us trobeu, demanant uns bons honoraris a canvi!

Fragmentos (terror): Y se arrastraba... Salas vacías, ecos extraños rebotando por los pasillos. El monótono repicar de una gotera dejando caer su carga una, y otra, y otra vez, el zumbido de generadores encendidos, luces artificiales que poco a poco van fallando y mutando a un insoportable titilar... Bienvenidos a la colonia Auriga Y245, colonia agrícola experimental situada en la nebulosa de Antares. Bienvenidos a doce horas antes de que el silencio lo invadiese todo....

Partida de reserva

Superheroes Inc “ No hay descanso para los Nova” Prisión de Alta seguridad “ The Kyln” situada en el imperio Nova, coordenadas 19919142·0185112. Alberga los presos más peligrosos que han pisado el imperio Nova. Los nuevos prisioneros que han llegado con Gamora, hija de Thanos, se acaban de fugar de la prisión causando muchos estragos y eso os da una posibilidad única: la libertad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada